Kunde 2

Kunden hadde akkurat kjøpt seg hus og var på jakt etter innvendig solskjerming for solutsatte vinduer, dette inkluderte noen skråvinduer litt utenfor standard mål. I tillegg trengtes en markise.

Som man alltid skal gjøre når man handler: Sjekke forskjellige leverandører om et tilbud. Inkludert ViaNova. ViaNova var ikke billigst, og naturlig nok valgte kunden å gå for rimeligste løsning.

Til tross for at ViaNova prøvde og hjelpe kunde å gi riktig informasjon til sin valgte leverandør, klarte ikke denne leverandøren å levere verken rette mål eller å montere riktig.

Dette var etter mye innsats og oppfølging fra kunden selv og flere utsettelser og forsinkelser.
Til slutt ble ordren kansellert og kunde ba viaNova ta oppdraget. Etter kort tid ble alt målt, produsert, og montert perfekt etter mål og tilpasset de litt spesielle skråvinduene.

Markise ble også tilpasset og montert etter riktige mål

"ViaNova var behjelpelige til og med når jeg sa jeg gikk for en annen leverandør. Ja, den første leverandøren var rimeligere i pris, men jeg fikk hverken riktige mål, eller rett montering. I tillegg til at jeg selv måtte følge opp og forsøke å få leverandøren til å forstå hva som faktisk trengtes. Viste seg veldig tidkrevende og vanskelig, selv om solskjermingen var enkel nok. Dermed endte det jo med at jeg måtte velge ViaNova til slutt likevell: Alt ble levert perfekt fra første montering, og kundeservicen, fleksibilitet og kunnskapen gjør at jeg tilslutt fikk det jeg skulle ha og det raskt. Via Nova er trygt, ordentlig og leverer det de sier, pluss litt til.

Ta en prat med de først"

Politi

Alt dette foregår uten at kunde trenger å ta kjangser med mål eller håpe at montør eller produsent egentlig har forstått hva man prøver å oppnå. Hos ViaNova handler det ikke bare om salg, det handler om tilfredse kunder, som slipper frustrasjon og misforståelser i prosessen, og derfor unngår problemer i fremtiden. Og skulle det mot formodning være noe, da er vi der - klare til å rydde opp. (Vi har eget verksted og systue)